Modalitati de livrare

Ridicarea produselor de la sediul nostru

Puteţi ridica produsele aferente comenzilor plasate online sau telefonic, de la sediul nostru din Strada Brailita nr 48B, parter, sector 3, Bucuresti, de Luni până Vineri, în intervalul orar 10:00-17:30, si Sâmbăta între orele 10:00-14:00.

Atentie! Nu se pot ridica de la sediul HobbyMall.ro coletele mai mari de 10 kg sau cu dimensiuni mai mari de 60cm X 50cm X 30cm (Lungime X Latime X Inaltime).

Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul nostru.

Daca aveti nevoie si de alte informatii decat cele afisate, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa va preia apelul la unul dintre numerele: +40 733.187.110 - Vodafone sau +40 745.477.893 - Orange.

Livrare prin curier rapid

Hobbymall.ro garanteaza o livrare prompta si sigura a produselor comandate.

Livram coletele prin reteaua de curierat rapid Fan Courier sau DPD Curier, in toata Romania.

Pentru comenzi cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, in limita a 10 kg/ colet. Fiecare kilogram suplimentar va fi taxat cu 1 leu/kg (TVA inclus). Pentru produsele care depasesc limitele de distanta admise de curier sau dimensiunile normale (Lungime 60 cm/ Latime 50 cm/ Inaltime 30cm.), costul transportului va fi comunicat telefonic de catre operatorul HobbyMall.ro.

Costul livrarii comenzilor cu valoare mai mica de 299 lei este: 17 lei/ colet.

Pentru colete cu greutatea totala mai mare de 1 kg, se va percepe o taxa suplimentara de 1 leu/ kg.

Pentru produsele care depasesc limitele de distanta admise de curier sau dimensiunile normale (Lungime 60 cm/ Latime 50 cm/ Inaltime 30cm.), costul transportului va fi comunicat telefonic de catre operatorul HobbyMall.ro.

Incepand cu data de 1 Noiembrie 2018, livrarea Sambata devine optiune si va avea un tarif de 8,00 lei (TVA inclus). Acest cost se adauga costului de transport comunicat de catre operatorul HobbyMall.ro.

Livrarea produselor se face în 24-48 ore în zonele de acoperire ale curierului (vezi lista mai jos!). Un agent al firmei de curierat vă va contacta pentru a vă livra coletul. Dacă livrarea produselor trebuie făcută în afara zonei de acoperire, curierul percepe o taxă de transport suplimentară, comunicată telefonic de unul din operatorii www.HobbyMall.ro în momentul confirmării comenzii.

Lista localitatiilor Fan Courier: http://www.fancourier.ro/download/locatiiFAN.pdf
In perioadele foarte aglomerate pot exista intarzieri de pana la 48 ore, suplimentar celor din perioadele obisnuite!

La solicitarea HobbyMall.ro sau a curierului, clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.

In cazul in care clientul se afla in imposibilitatea receptionarii comenzii in mod personal, comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre curier, a numarului comenzii.

Nici o cerere de livrare a unei comenzi nu va putea fi onorata daca clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.

In cazul livrarii la locul de munca al clientului, caz in care curierul nu poate avea acces in locatia respectiva, clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta comanda.

Clientul va fi contactat telefonic de catre curier in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata in momentul validarii comenzii pe site.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar convenit cu agentul curier, in caz contrar acesta va supora taxa de transport aferenta unei posibile noi livrari. Intervalul orar va putea fi modificat ulterior, doar cu acordul curierului.

Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). Deasemenea, clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.

Prin semnarea bonului de livrare clientul recunoaste primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

Preturile de transport contin T.V.A.

Pentru mai multe detalii privind comanda dumneavoastra, nu ezitati in a ne contacta.

Daca adresa de destinatia nu este pe teritoriul Romaniei, avem posibilitatea de a livra ORIUNDE IN LUME in cel mai scurt timp.
Durata livrarii depinde de tara de destinatie, dar in general coletul poate ajunge la dumneavoastra in 3 - 7 zile lucratoare.

Dupa expedierea produselor, clientul va primi un email care contine detalii despre livrarea produselor. 

Comenzile receptionate pana la ora 15:00 pot fi expediate in aceeasi zi. Comenzile primite dupa aceasta ora vor fi procesate in ziua urmatoare. 

In cazul platilor prin virament bancar, livrarea decurge din momentul confirmarii in contul Allbuy International S.R.L. a platii contravalorii facturii proforme.

Ambalarea coletelor se face in cel mai profesional mod si cu materialele adecvate fiecarui produs in parte.

Atentie! Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea/continutul unor colete se fac in momentul livrarii, in scris pe AWB, sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.