Termeni si conditii

Plasarea unei comenzi catre HobbyMall.ro reprezinta acordul dumneavoastra cu termenii si conditiile prezentate mai jos.

Definitii si Termeni

HobbyMall - este marca inregistrata a S.C. ALLBUY INTERNATIONAL S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Brailita nr. 48B, sector 3, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/3001/2015, cod unic de inregistrare fiscala RO34223821.

Vanzator – S.C. Allbuy International S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, cu sediul in Strada Brailita nr. 48B, parter, camera 1, Sector 3, Bucuresti, inscrisa in Registrul Comertului cu numarul J40/3001/2015, cod unic de inregistrare fiscala RO34223821.

Cumparator – poate fi orice persoana fizica sau juridica care are varsta peste 18 ani si isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.

Client – poate fi orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre S.C. Allbuy International S.R.L. (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre S.C. Allbuy International S.R.L. si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

Client – persoana juridica - Orice operator economic inregistrat la ANAF in baza unui CUI/CIF cu exceptia organizatiilor non-profit sau a asociatiilor alcatuite din persoane fizice care nu au ca scop profitul (ex. asociatii de locatari).

Utilizator – orice persoana fizica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.

Nickname – pseudonim prin care un anumit Utilizator/Client/Cumparator poate adauga Continut pe Site. Nickname-ul este asociat informatiilor din Site ale Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului sub denumirea de “Nume Utilizator”.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (comenzi, facturi fiscale, garantii, bunuri, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.

Wish List – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze liste cu bunuri pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Site – magazinul online gazduit la adresa web www.hobbymall.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, listat pe site, inclusiv Bunurile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.

Continut:

  • toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
  • continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
  • orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
  • informatii legate de Bunurile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
  • informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
  • date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Bunuri sau Servicii pe care doreste sa le achizitionezela momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.

Document – prezentele Termene si Conditii.

Comunicari Comerciale – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Hobby Mall, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Taxa de timbru verde – valoarea exprimata in lei, platita de catre Vanzator catre societatea autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare/reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut de legislatia in vigoare.

Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.

Documente contractuale - Contract

2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.

2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.

Politica de vanzare Online

3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzi ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate Allbuy International SRL isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Allbuy International SRL. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al HobbyMall pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “Contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

3.3. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, SC Allbuy International SRL isi rezerva dreptul de a cere Clientilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vederea protejarii informatiei din cadrul Site-ului.

3.4. SC Allbuy International SRL poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care S.C. Allbuy International S.R.L. are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul bunurilor electronice afisate pe Site, include Taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul bunului/produsului, acesta va contacta Departamentul de Relatii cu Clientii al HobbyMall.

3.7. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.

3.8 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.9. Dupa 7 (sapte) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se va solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.

Comanda

4.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.

4.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

4.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

4.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

4.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

4.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de SC Allbuy International SRL, in cazul platii online;

4.4.3. datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

4.5. Informații cu privire la caracteristicile produselor sunt disponibile pe pagina fiecarui produs de pe Site-ul nostru. Din punct de vedere legal, continutul Site-ului nu reprezinta o propunere pentru un contract de cumpărare, ci o prezentare a ofertelor noastre. Prin urmare, dacă plasați comanda prin intermediul Site-ului nostru, comanda Dvs. constituie o ofertă de cumpărare a unui produs listat pe acest Site. Comanda dvs. este urmata de acceptarea noastra, conform celor descrise în continuare.

4.6. Comanda poate fi plasata numai prin intermediul Site-ului nostru – atat Online – prin crearea unui cont – cat si Telefonic – prin inregistrarea unei comenzi de catre unul dintre reprezentantii Hobby Mall. Pentru a plasa o comanda online, veti parcurge cativa pasi simpli, la sfarșitul carora veti confirma comanda apasand butonul "Finalizeaza comanda", dupa acceptarea acestor Termeni si Conditii.

4.7. Dupa plasarea unei comenzi, veți primi un e-mail prin care confirmam primirea si înregistrarea comenzii Dvs. ("Comanda inregistrata"). Acest lucru nu inseamnă ca aceasta comanda a fost acceptata. Astfel, cum a fost stabilit mai sus, comanda Dvs. constituie o oferta de cumparare efectuata de Dvs. a unui produs listat pe Site-ul nostru. Contractul dintre Dvs. și noi va fi format numai dupa acceptarea de catre noi a comenzii Dvs. In acest sens veti fi contactat de unul dintre reprezentantii HobbyMall pentru a va confirma disponibilitatea produsului si pentru a ne asigura ca informatiile cu privire la livrare sunt corecte. Contractul se va referi doar la acele produse pentru care am acceptat comanda plasată de Dvs., urmand a va transmite o confirmare de acceptare a comenzii printr-un e-mail prin care va informam ca aceasta se afla in "Procesare" urmata de expedierea produsului – "Confirmarea expedierii".

4.8. In cazul in care nu putem onora un contract din cauza stocului insuficient de produse, eroare tehnica ori neconformitati constatate in momentul procesului de expediere, va vom informa cu privire la aceasta situatie in cel mai scurt timp si vom rambursa sumele platite de Dvs. pentru aceste produse, in decurs de cel mult 7 zile de la data la care am luat la cunostinta si v-am informat despre acesta situatie.

Livrare si plata

5.1. Livrare prin curier rapid: livram coletele prin reteaua de curierat rapid Fan Courier, in toata Romania. Livrarea produselor se face în 24-72 ore de la acceptarea Comenzii, în zonele de acoperire ale Fan Courier. Pentru localitatile care nu se afla in aria de acoperire, Fan Courier va percepe o taxa suplimentara ce poate fi verificata aici. Taxa de transport suplimentara va fi comunicata telefonic de unul din operatorii HobbyMall.ro în momentul confirmarii comenzii.

5.2. Ridicare de la sediul HobbyMall: puteti ridica comenzile de la sediul nostru din str. Brailita nr. 48B, parter, sector 3, Bucuresti, de luni pana vineri, în intervalul orar 09:00-18:00. Nu se pot ridica de la sediul HobbyMall.ro coletele mai mari de 10 kg sau cu dimensiuni mai mari de 60cm X 50cm X 30cm (Lungime X Latime X Inaltime). Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate de la sediul nostru.

5.3. Costul livrarii: pentru comenzi cu valoare mai mica de 299 lei taxa de transport este de 17 lei iar pentru comenzile cu o valoare mai mare de 299 de lei, livrarea este gratuita, in limita a 10 kg/colet. Pentru coletele care depasesc dimensiunile standard admise de Fan Courier (Lungime 60 cm/Latime 50 cm/Inaltime 30cm.), costul transportului va fi comunicat telefonic de catre operatorul HobbyMall.ro în momentul confirmarii comenzii, daca va fi cazul.

5.4. Deschiderea coletului la livrare: HobbyMall.ro ofera Clientului posibilitatea verificarii produselor comandate, inainte sa plateasca. Atunci cand coletul ajunge la destinatie, Clientul il poate deschide sa vada continutul, inainte sa plateasca, in prezenta curierului. In acest fel poate verifica daca produsul/produsele sunt cele comandate, daca culoarea este cea dorita sau orice altceva in legatura cu starea articolelor. Aceasta optiune este contracost – 3 lei - si nu presupune probarea articolelor, ci doar verificarea lor.

5.5. Livrarea: Clientul va fi contactat in prealabil, telefonic sau prin SMS de catre curier, pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa mentionata in momentul validarii comenzii pe site. In cazul in care livrarea esueaza din motive ce pot fi imputate Clientului iar coletul se intoarce la Vanzator, Clientul va suporta taxa de transport aferenta unei noi livrari. Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre curier la livrarea produselor comandate, la care este anexata si factura fiscala ce contine toate informatiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, pret). De asemenea, Clientul trebuie sa verifice integritatea coletului, respectiv daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi mentionate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare ulterior. Prin semnarea bonului de livrare clientul admite primirea in bune conditii si in totalitate a produselor comandate.

5.4. Modalitatile de plata puse la dispozitie sunt urmatoarele:

5.4.1 Plata online cu cardul de credit/debit. Platile online cu card bancar sunt procesate prin intermediul EuPlătesc.ro. Este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure". Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod unic de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

5.4.2. Plata online in rate cu cardul Avantaj. Platile online in rate cu cardul Avantaj sunt procesate prin intermediul Crediteurope.ro. Este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure". Aceasta masura de siguranta presupune redirectionarea utilizatorului in momentul efectuarii platii pe o pagina securizata unde inregistrarea fiecarui detinator de card se face prin atribuirea unui cod unic de autorizare pentru fiecare tranzactie online.

5.4.3. Plata cu cardul bancar, la sediul nostru (POS ING Bank)

5.4.4. Plata prin virament bancar (OP). Pentru aceasta modalitate de plata va rugam sa solicitati trimiterea facturii proforme. Livrarea marfii se va face dupa confirmarea efectuarii platii.

5.4.5. Plata numerar, la sediul nostru. Puteti plati numerar la sediul nostru.

5.4.6. Plata la livrare, cu numerar, ramburs.

Retur – Retragerea din contract

6.1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 de zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de retur. Produsul trebuie returnat in starea in care a fost primit, in ambalajul original si insotit de toate accesoriile si documentele originale.

6.1.1 Costul direct al returnarii produselor va fi suportat de catre Client. Pentru retur recomandam compania de curierat partenera Fan Courier, cu optiunea "deschidere colet la livrare", costurile de transport putand fi verificate aici.

6.2. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expira în termen de 14 zile de la:

6.2.1. ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Cumparatorul comandă printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat.
6.2.2. ziua în care Cumparatorul intra în posesia fizica a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrarii unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.

6.3. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va informa Vanzatorul cu privire la retragere prin email sau telefonic si va putea completa online formularul de retur ce se regaseste in contul de client > Retur (link pdf formular) inainte de expirarea perioadei de retragere.

6.4. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

6.5. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

6.5.1. pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul din care a fost efectuata plata sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;

6.5.2. pentru Comenzile achitate cu OP/ramburs/iTransfer/ Card bancar -> prin virament bancar (este necesara furnizarea unui cont IBAN valid) sau prin emitere de voucher electronic, la alegerea Cumparatorului;

6.5.3. pentru Comenzile achitate prin credit de consum -> anulare/recalculare contract rate.

6.6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

6.6.1. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului, acolo unde este cazul, contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

6.6.2. Cumparatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Produsele electronice și electrocasnice se probează numai prin pornirea și oprirea acestora, NU prin folosirea acestora în scopul în care au fost produse. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară.

6.7. Dreptul de retragere din contract nu este valabil in cazul vanzarilor directe – in speta produsele comandate si ridicate de la sediul HobbyMall nu pot face obiectul returului - deoarece aceste produse pot fi inspectate si testate in momentul receptiei.

Retragerea din contract sau renuntarea la cumparare aplicabila persoanelor juridice/clientilor care nu intrunesc conditiile privind calitatea de consumator* (Confom Legii 449 /2003, art 2 Lit a)

7.1 Produsele achizitionate la distanta de catre persoanele juridice se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 3 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, in urmatoarele conditii:

7.1.1 termenul de retragere din contract este de 3 zile lucratoare de la data intrarii in posesie a produsului / produselor

7.1.2. minim 3 comenzi finalizate (cont Corporate) - cu o valoare de minim 10.000 de lei - in prealabil celei pentru care se doreste returnarea

7.1.3. notificarea Comerciantului pe email sau telefonic cu privire la retragerea din contract urmata de completarea formularului de retur in care se va mentiona motivul returnarii si contul IBAN necesar restiturii contravalorii produsului/produselor returnat/e.

7.1.4. produsul/produsele returnate sa fie sigilate - in starea in care a/au fost primit/primite, in ambalajul original si insotit/insotite de toate accesoriile si documentele originale.

7.1.5. produsele acceptate ca retur, se vor returna in termen de maximum 3 zile (calendaristice) de la acceptarea returului

7.1.6. returnarea produselor se va face pe cheltuiala Clientului, in termen de 3 zile de la denuntarea contractului.

BUNURI/SERVICII pentru care nu se asigura dreptul de retragere

8.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract urmatoarele:

8.1.2. contractele de prestari de servicii, după prestarea completa a serviciilor, dacă executarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si după ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a Contractului de catre Vanzator;

8.1.3. furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Vanzatorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;

8.1.4. furnizarea de Bunuri confectionate dupa specificatiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;

8.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;

8.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Cumparator;

8.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;

8.1.8. furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;

8.1.9. furnizarea de ziare, periodice si reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicatii;

8.1.10. furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si după ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere.

Situatii speciale:

9.1 Produse cu vicii de fabricatie - in cazul in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, va rugam ca in termen de maxim 48 de ore de la primirea produsului sa notificati in scris HobbyMall.ro despre aceasta situatie sau sa va prezentati la sediul societatii cu produsul defect, iar acesta va fi inlocuit cu un produs nou in limita stocului disponibil.

9.2. Produse neconforme cu specificatiile de pe site - in eventualitatea in care produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta HobbyMall.ro, puteti solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit sau rambursarea integrala a contravalorii produsului, specificand natura lipsei de conformitate.

9.3. Produse ce v-au fost livrate gresit - daca ati primit un alt produs decat cel pe care l-ati comandat va rugam sa semnalati in cel mai scurt timp posibil acest lucru, pentru a returna produsul si a primi produsul corect in limita stocului disponibil.

9.4. Schimbul produselor – daca doriti sa schimbati produsul primit cu un alt produs, puteti solicita acest lucru insa cu achitarea tuturor taxelor de transport aferente schimbului efectiv precum si a diferentei de bani, acolo unde este cazul.

9.5. In situatiile de la punctele 9.1., 9.2., 9.3., toate costurile cu returul si reexpedierea produsului corect vor fi suportate de S.C. Allbuy International S.R.L.

Garantie

10.1. Toate produsele comercializate de HobbyMall.ro beneficiaza de garantie pe o perioada determinata, aceasta fiind mentionata in certificatul de garantie al fiecarui produs.

10.2. Unele produse pot beneficia de garantie extinsa contra cost, iar acest lucru va fi semnalat in pe pagina de comanda a acestora si in cosul de cumparaturi.

10.3. Certificatele de garantie sunt conforme cu specificatiile producatorului sau importatorului si vor insoti produsele livrate clientilor.

10.4. In eventualitatea defectarii produsului achizitionat in perioada de garantie din motive culpabile producatorului, incluzand aici defecte de proiectare, executie sau folosirea de componenete necorespunzatoare, acesta va fi reparat sau schimbat conform certificatului de garantie emis de importator sau producator.

10.5. Pentru a putea fi acceptat pentru reparatii, produsul defect trebuie prezentat pentru depanare insotit de certificatul de garantie si factura de achizitie (bon sau chitanta, dupa caz).

10.6. Nu fac obiectul garantiei produsele ale caror defecte au fost generate de o terta parte, din cauza utilizarii necorespunzatoare sau a folosirii acestora in alte scopuri decat cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza interventiilor asupra lor de catre persoane neautorizate; Vanzatorul, producatorul sau distribuitorul nu isi asuma responsabilitatea in aceste cazuri

10.7. Reclamatiile in legatura cu produsele achizitionate trebuie adresate direct emitentului de certificat de garantie. Pentru lucrarile de service efectuate in perioada de garantie si care impun utilizarea de piese de schimb, producatorul sau distribuitorul va acorda un termen de garantie a carui durata va fi egala cu durata garantiei acordate de furnizorii pieselor de schimb respective.

Confidentialitate

11.1. S.C. Allbuy International S.R.L. va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

11.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

11.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. S.C. Allbuy International S.R.L. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Transferul proprietatii bunurilor

12.1. Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

Raspundere

13.1. Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte le poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.

13.2. Prin crearea si utilizarea Contului, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.

13.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul / Utilizatorul/ Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.

13.4. Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.

13.5. Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre SC Allbuy International S.R.L., acestia fiind opozabili Clientilor / Utilizatorilor/ Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea check-boxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.

Forta majora

14.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

14.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

Legea aplicabila – Jurisdictia – Solutionarea conflictelor

15.1. Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre S.C. Allbuy International S.R.L. si Clienti/Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente din Municipiul Bucuresti.

15.2. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, SC Allbuy International SRL ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune. In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL.

Frauda

16.1. Crearea de conturi multiple folosind adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. HobbyMall.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri.

16.2. Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor HobbyMall.ro, alterarea continutului site-ului, incercarea de afectare a performantelor serverelor HobbyMall.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti etc.) vor fi pedepsite conform legii.

Drepturi de autor – dreptul la proprietate intelectuala si industriala

17.1. Continutul site-ului HobbyMall.ro - texte, imagini, grafica web, scripturi, programe, baze de date, precum si materialele ce fac obiectul comunicarilor prin email - apartine S.C. Allbuy International S.R.L. si tertilor sai (furnizori, parteneri, colaboratori), fiind protejat de legea drepturilor de autor si cea a drepturilor de proprietate intelectuala si industriala.

17.2. Clientului/Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de Allbuy International S.R.L., includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Allbuy International S.R.L. asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al Hobby Mall.

17.3. Utilizarea sau reproducerea oricaror elemente din cele enumerate mai sus, fara acordul scris prealabil al S.C. Allbuy International S.R.L., se pedepseste conform legilor in vigoare.

17.4. HobbyMall.ro respecta dreptul la proprietate intelectuala a tertilor; in cazul in care considerati ca www.hobbymall.ro contine informatii care incalca vreun drept aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor, va rugam sa ne contactati la adresa de email office[at]allbuy.ro.

17.5. Niciun Continut transmis catre Client sau Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Allbuy International S.R.L. si/sau al angajatului/prepusului Allbuy International S.R.L. care a mijlocit transferul de Continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

17.6. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

Confidentialitate

18.1. Allbuy International S.R.L. va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.

18.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator/Client cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.

18.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Allbuy International S.R.L. nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.

Informatii privind DEEE

19.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

19.1.1. Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE;

19.1.2. colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin serviciul public de colectare a DEE, direct de catre S.C. ALLBUY INTERNATIONAL S.R.L.(conform pct. 19.1.3.) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE;

19.1.3. S.C. ALLBUY INTERNATIONAL S.R.L. asigura colectarea, in timpul programului de lucru, de la utilizatorii finali, cu titlu gratuit, fara obligatia acestora de a cumpara EEE de tip echivalent, a DEEE de dimensiuni foarte mici la sediul nostru din str. Brailita 48B, sector 3, Bucuresti.

19.2. Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce, ca in imaginea alaturata.

19.3. DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere, acestea facand obiectul unei colectari separate.

Dispozitii finale

20.1. S.C Allbuy International S.R.L. isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

20.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, S.C. Allbuy International S.R.L. nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

20.3. S.C Allbuy International S.R.L. isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

Contact si alte informatii

21.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu www.hobbymall.ro, va rugam sa ne contactati la numerele de telefon 0733.187.110 si 0745.477.893, de luni pana vineri, program 09:00-18:00, sau prin e-mail la office@hobbymall.ro

21.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul www.hobbymall.ro, functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea S.C. Allbuy International S.R.L.