Garantia produselor

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre HobbyMall beneficiezi de garantie conform legislatiei in vigoare, politicilor comerciale ale producatorilor si respecta conditiile de garantie in conformitate cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

Certificatul de garantie este eliberat pentru produse de folosinta indelungata . Produsele care nu sunt insotite de certificat de garantie, beneficiaza de garantie in baza facturii, a bonului fiscal sau chitantei.

Daca certificatul este emis de catre producatorul produsului si produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de catre reteaua de service autorizat a producatorului, in centrele specificate in certificat si in conditiile specificate in acest document. In acest caz, trebuie sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei. Pentru acordarea garantiei este necesar sa pastrati certificatul de garantie in original.

Termenul de garantie este din momentul livrarii produselor, conform datei mentionate in factura fiscala.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea de service).

Operatiunile de service efectuate in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate. Aceste documente devin partea integranta din Certificatul de Garantie. Perioada de garantie se prelungeste cu intervalul in care produsele s-au aflat in service.


Termenele de remediere ale produselor aflate in garantie sunt urmatoarele:

- 15 zile calendaristice in cazul persoanelor fizice.
- 25 de zile calendaristice in cazul persoanelor juridice.


Daca, la aceste termene pot aparea intarzieri insa durata de remediere se va prelungi doar cu acordul in scris al clientului. Produsele iesite din perioada de garantie sau cele care nu se incadreaza in termenii si conditiile generale de acordare a garantiei nu intra sub incidenta celor 15 zile de solutionare.


Imbracaminte, incaltaminte, confectii textile

Pastrati factura primita impreuna cu produsele cumparate pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresa magazinului nostru, in perioada de garantie. In urma achizitionarii unui produs de pe site-ul nostru va asiguram toate drepturile conferite de legislatia in vigoare (Legea nr. 449/2003, Ordonanta Guvernului Romaniei nr. 21 / 1992, republicata). Modalitatea prin care se asigura consumatorlui garantia este inlocuirea acestuia sau daca acest lucru nu este posibil restituirea contravalorii. Termenul de garantie este 30 de zile de la data livrarii produsului, pentru deficiente neimputabile consumatorului. Raspunderea vanzatorului este asumata in conformitatea cu dispozitiile art. 16 din Legea 449/2003. Rezolutia contractului, respectiv restituirea contravalorii produsului se face in conditiile art. 11 din Legea 449/2003, precum si art. 14 si art. 15 din OG21/1992 republicata. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.


Compozitia, instructiunile de intretinere precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsului dumneavoastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia. Acestea sunt specifice produsului dumneavoastra si este obligatorie consultarea acestora.


Nu detasati de pe produs eticheta textila cu instructiunile de Intretinere pe toata durata de viata a produsului. Pentru a evita degradarea produsului, a asigura o lunga perioada de folosire a produsului si a-i mentine cât mai mult aspectul estetic, respectati Intocmai instructiunile de Intretinere a produsului referitoare la urmatoarele operatii: spalare, albire, uscare, calcare si Intretinere profesionala. In cazul In care una dintre operatiile de Intretinere este interzisa, aplicarea acesteia poate deteriora produsul. Inainte de aplicarea oricarui fel de produs de curatare sau albire este foarte importanta citirea cu atentie si respectarea instructiunilor de utilizare recomandate de producatorii acestora.


Garantie tehnica si de conformitate

- Garantie tehnica: garantia oferita de distribuitor sau producator ( durată medie de utilizare ) - in acest termen, distribuitorul sau producatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate.


- Garantie de conformitate: garantia legala in conformitate cu legea 449/2003, aplicabila in cazurile in care garantie tehnica este mai mica iar durata media de utilizare este de minim 24 de luni. In acest termen, vanzatorul se angajeaza ca, in cazul lipsei conformitatii sa readuca produsul la conformitate. Acest tip de garantie este aplicabil doar persoanelor fizice.


Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde. Aceasta garantie este independenta de garantia tehnica/comerciala. Poate fi mai mica, mai mare sau egala si nu face obiectul defectiunilor tehnice.


Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.


Nu fac obiectul garantiei:

- Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate.

- Produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice, software parolat etc.), setari si instalari incorecte, surse defecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor etc.

- Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei. Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse in timpul operatiunilor de service.

- Garantia nu se acorda suprafetelor de acoperire, accesoriilor, bateriilor(scurgerilor bateriilor) sau ambalajului.

- Certificatul de garantie nu acopera defectiuni survenite ca urmare a exploatarii sau a intretinerii defectuaose a produsului, a utilizarii in scopuri ce nu corespund conformitatii, defectiuni datorate abuzului, neglijarii, dezmembrarii, sau produsele care au suferit eventuale reparatii si modificari de catre terte persoane sau firme.

HobbyMall.ro